7ftwb8qm
Kerrosalan laskeminen
Miten voidaan erottaa 1,5 kerroksinen omakotitalo 2 kerroksisesta. Mitkä ovat määrittelyyn vaikuttavat seikat?
15.2.2001 klo 22:00
7ftwb8qm
JATKOKYSYMYS
1,5 kerroksisesta talosta yläkerrasta saa rakentaa enintään 50 % auinpinta-alaksi. En nyt pystynyt tarkastamaan uudesta laista, mutta vanha määritelmä oli, että yli 1,6 m korkeampien osien pinta-ala laskettiin asuinpinta-alan ja niiden osien keskikorkeus piti olla yli 2,2 m. 2-kerroksisessa taas saa rakentaa toiseen kerrokseen koko pohjapinta-alan normaalilla huonekorkeudella. Jos olen kirjoittanut vasten nykyistä lakia, korjaan kirjoitukseni maanataina tai tiistaina.
15.2.2001 klo 22:00



















