7ftwb8qm
Autotalli.
Olemme jo vuosia harkinneet tyhjänä olevan autotallin muuttamisesta toimivaksi tilaksi.Käytännössä suunnitelmat ovat vaihdelleet puolelta toiselle.Eli:Poikani omaksi asunnoksi,Video/Audio huoneeksi(sisältäen myös videotykkinsä mukanaan tuoma mahdollisuus pelata pc-pelejä screenillä.??Mutta pääasiassa tilan muuttaminen asuin tilaksi on se,joka kiinnostaa!!Sen mukanaan tuomat lailliset hakemukset+työ ohjeet(eristys,lattia,seinät)
30.12.2000 klo 22:00
7ftwb8qm
Tämä työ kannattaa aloittaa käymällä paikkakunnan rakennustarkastustoimistossa. He voivat välittömästi sanoa, onko kaavoituksellisesti mahdollista kuvaamaasi toimenpidettä tehdä. Toimenpide ei ole kovinkaan merkittävä, mutta joissain tapauksissa rajoituksia voi olla. Ja vaikka työ on pieni, todennäköisesti siitä edellytetään haettavaksi vähintään toimenpidelupa. Lupaa varten tarvitset piirustukset. Jos sinulla ei ole vanhoja kuvia rakennuksesta tallessa, voit pyytää kopiot rakennustarkastuksesta. He voivat myös suositella hyvää suunnittelijaa. Suunnittelija osaa tehdä lailliset hakemukset ja tekee hankkeesta riittävät kuvat työohjeineen ja rakenneleikkauksineen.
30.12.2000 klo 22:00



















